۱۳۹۲ فروردین ۱۲, دوشنبه

2013لباس گرمی : جنیفر لوپز را می کشد ' آنجلینا جولی "در لباس شب Vaccarello آنتونی

جنیفر لوپز او 2013 لباس گرمی را به عنوان داشتن "یک شانه کوچک و یک پا کمی،" اما معلوم شد که به مقدار زیادی به او نشان داد تمام پای راست خود را در یک لباس بلند سیاه و سفید نامتقارن است.

"رویم در" خواننده عینک سیاه و سفید آنتونی Vaccarello یک شانه لباس شب (از مجموعه بهار 2013) که شامل یک آستین batwing، تر و تمیز چرم در خط گردن. و شکاف عمیق در یک پا، که بیش از شاد برای نشان دادن خاموش ارسال یک پا آنجلینا جولی در فرش قرمز JLO.

جنیفر لوپز زوج لباس شب شدید خود را با لوازم جانبی سیاه و سفید و طلا، که شامل برنج خود را سیاه و سفید تام فورد، بسته بندی کردن مچ پا، صندل پلت فرم strappy (از مجموعه بهار 2013) و بلند سیاه و سفید جیمی Choo "چارلیز" کلاچ. وی افزود: بسیاری از glitz گروه خود را، از جمله یک پشته از طلا، الماس و عقیق دستبند نورمن سیلورمن، تطبیق طلا و حلقه های الماس، و ساده از یک جفت گوشواره کریستال نورمن سیلورمن.

سرمه rimmed چشم او را با طلا و eyeshadow آلو فقط به عنوان شدید بود - یک ظاهر طراحی شده JLO لباس او را همسان.گره بالا بالا لب، براق برهنه، و خنجر شکل، طلا طناز ناخن سفید نگاه او.

عکس توسط: آدریانا M. Barraza / WENN.com
55th Annual GRAMMY Awardshttp://trend911.com/wp-content/Jennifer-Lopez-dress-2013-GRAMMY-Awards-2.jpghttp://trend911.com/wp-content/Jennifer-Lopez-dress-2013-GRAMMY-Awards-3.jpghttp://trend911.com/wp-content/Jennifer-Lopez-dress-2013-GRAMMY-Awards-4.jpghttp://trend911.com/wp-content/Jennifer-Lopez-dress-2013-GRAMMY-Awards-5.jpg

0 نظرات:

ارسال یک نظر

 
Fashion Trend © 2011 | All Rights Reserved | About | Privacy Policy | Contact | Sitemap