۱۳۹۲ فروردین ۱۳, سه‌شنبه

مدل لباس کوتاه دخترانه و زنانه( باشگاه) نقره ای سیاه و سفید چاپ حیوانات

PRINT لباس حیوانات: چاپ دام باعث می شود که شما احساس می کنید علاقه و اعتماد به نفس به نظر می رسد هرگز از سبک. هر کس دوست دارد می دهد گرم و نرم در عین حال اعتماد به نفس احساس حیوانی چاپ ما زمانی که پوشیده است. و چه کسی می داند سکسی و با اعتماد به نفس و نیز سایر همه بدنام Nichole Polizzi، AKA: Snooki که بارها و بارها از فروشگاه ما برای انتخاب حیوان چاپ عالی ما خریداری! FYI: او هنوز هم دوست دارم لباس خود را و همچنان به از ما خریداری کنید. =) اگر شما او را در نقطه پوشیدن برخی از مسائل ما لطفا نظرتان را به اشتراک بگذارید و آن را بر روی صفحه فیس بوک ما! ببینید چه حیوانی چاپ خشم تمام about@DHStyles.com! ما باید هر حیوانی چاپ شما می توانید از جمله خواب: نسخه قابل چاپ پلنگ، گورخر راه راه، شیر چاپ، چاپ پوست مار و خیلی خیلی بیشتر! عشق چاپ ما؟ به اشتراک گذاشتن عشق!

 http://c776239.r39.cf2.rackcdn.com/Eklah-229-Silver-Black-1-3.jpghttp://c776239.r39.cf2.rackcdn.com/Eklah-229-Silver-Black-1-4.jpg


http://c776239.r39.cf2.rackcdn.com/Eklah-229-Silver-Black-1-5.jpgبیا درخشان در این لباس مورد علاقه کوکتل فلزی. فرم لباس بدون آستین اتصالات با کمر امپراتوری و نقره ای سوسو زننده چاپ حیوانی مخلوط. سکسی V خط گردن. به طور کامل به انتظارنشسته بودند سینه. کمر امپراتوری تأکید دقیقترین بخشی از بدن است. چین زنی می افزاید: نگاه منحصر به فرد و بسیاری از کشش است. این لباس ساخته شده است به آغوش منحنی خود را. عامل بالا روشن و خاموش شدن با نقره فلزی و پارچه سیاه و سفید. پارچه نرم و لوکس است که شما عشق پوشیدن. از آنجا که این آیتم از ترکیب پلی استر / اسپندکس با اسپندکس ساخته شده است آن را فقط کشش کافی برای تناسب افسانه است. شما احساس سکسی و لاسی در این لباس است. نگاه کنید بهترین ها در این فصل خود را در این یکی از نوع لباس.

0 نظرات:

ارسال یک نظر

 
Fashion Trend © 2011 | All Rights Reserved | About | Privacy Policy | Contact | Sitemap