۱۳۹۲ فروردین ۱۵, پنجشنبه

درخشان با زرق و برق :: پیراهن افسانه :: لباس ستاره

هر یک بار در در حالی که همه ما نیاز به بهترین برش پیراهن، لباس مشهور، و یا دست کشیدن از لباس شب معمولا به مناسبت اول ما را به لباس یک میلیون دلار است که در دانشکده مدل بالا ما، و اگر ما خوش شانس، ما موارد بسیاری دیگر را به نگاه های دیدنی و جذاب در سراسر زندگی ما را دریافت کنید. اما چگونه است که پیراهن سرد نصب شده و یا لباس ستاره هالیوود شما را پیدا کنم؟ آنلاین جست و جو محل خوبی برای شروع است.
آماده برای نزدیک کردن؟
شاید سخت ترین جنبه از ساخت بیشتر از خودمان و لباس های ما در حال ایجاد یک ایده متعادل از نقاط قوت خود و کوتاه comings. ما همه آنها را داشته باشد، آن را باور یا نه، حتی براد پیت (ظاهرا او فکر می کند پاهای خود را بیش از حد نازک است)! از یک طرف شما می خواهید به سبک ویکتوریا بکهام به تقلید اگر شما هم در لذت بردن از سفر به طور منظم به غذاخوری (یا فقط لذت بردن از غذا خوردن که برای ماده ...) نه آیا شما می خواهید خود را زیر چادر پنهان به عنوان اگر شما مادر کاس است. از نقاط قوت خود آگاه باشید و بازی به آنها. بهترین راه برای پیدا کردن بعضی از لباس های فرش قرمز با نام blazoned بیش از همه آنها خود را برای پیدا کردن بعضی از افراد مشهور که سبک شما هستند و به شما در اندازه و ساخت. تو کل هالیوود، LA، نیویورک، لندن، پاریس و میلان را انتخاب کنید ...
آقایان ...
فشار به مراتب کمتر از مردان به ورزش از آخرین مد که از شب افسانه وجود دارد. با این حال، نیز وجود دارد بسیاری از پاس FAUX که نیاز به اجتناب شود. ابتدا لازم می دانم که اگر کد لباس رسمی نیاز دارید. اگر از آن است، کت و شلوار سالن، ژاکت گاه به گاه یا چیز قرمز و مشتعلی را فراموش کرده ام: آن را به لباس شب مناسب است. این جایی است که سرگرم کننده آغاز می شود ... در واقع صحبت کردن اجتناب از هر چیزی از راه دور "رمان"، و سن خود را احترام بگذارند. اگر شما زیر 35 سال هستید، بخت و اقبال شما، و شما باید قادر باشد که به دور یقه بال. بالاتر از 35 است، انجام آن را ندارند! لباس های شام سیاه و پیراهن شام به رنگ سفید است. تلاش نکن و باهوش و یاس بنفش - شما ادم سفیه و احمق نگاه کنید!
خوشبختانه شب های معتبر این روزها برای لباس شب رسمی را صدا نمی زنم. این هیچ دلیلی وجود ندارد که چرا یک زن نباید را از یکی از لباس های فرش قرمز او است، و آن را به مردان آزادی خیلی بیشتر است. در حال حاضر، بهترین هوشمند پیراهن های گاه به گاه رنگ عمیق ضخیم و به عنوان نصب شده به عنوان شکل شما اجازه می دهد تا. اگر عواقب زندگی خوب کمر خود را گسترش یافته است، یک پیراهن سبک ایتالیایی نصب کامل است. برای کسانی که از ما با بیش 'چمدان'، خود را به پیراهن نصب شده مانند پشت خمیر دندان به داخل لوله را فشار ندهید: برای مناسب در برخی از کشورها ضعیف تر انطباق است.
وقتی که زمان خود را به بیرون رفتن هر کس می خواهد به لباس تحت تاثیر قرار دادن. هیچ دلیلی وجود ندارد که چرا مردان باید آنلاین به یک انتخاب فوق العاده از تی شرت های هوشمند و موثر را پیدا کند وجود دارد. لباس ستاره نیز محکم بستن برای پیدا کردن، شما نیاز به کشف این است که شما می خواهید به!


 celebrity dresses

0 نظرات:

ارسال یک نظر

 
Fashion Trend © 2011 | All Rights Reserved | About | Privacy Policy | Contact | Sitemap