۱۳۹۲ فروردین ۱۵, پنجشنبه

لباس به همراه اندازه برای مناسبت های خاص

لباس به همراه اندازه برای مناسبت های خاص
به علاوه حجم لباس روز مبادا و یا روزی خاص لباس مهیج ترین فروشگاه برای هر زنی است. این لباس بهترین ویژگی های ما نشان می دهد و شما می توانید آنها را با جواهرات و دستکش را با یک کیسه کلاچ کوچک accessorize. فروشگاه در حال حاضر بسیاری از حمل به علاوه حجم لباس های روز مبادا و یا روزی خاص و لوازم جانبی مانند capes، shrugs و برسس. قابلی ندارد به آنها را امتحان کنید در اتاق های خصوصی تغییر با آینه تا مطمئن شوید که تناسب اندام شما را نشان دهد و ویژگی های خود را.
همانطور که با هر نوع اتصالات، لباس باید سینه بند و شکم خود را بدون چین و چروک و یا کشیدن از هر نوع را پوشش میدهد. باید به یک اندازه مناسب به طوری که شما می توانید خودتان را نگه دارید با غرور و لازم نیست که نگران باشید اگر کسی است که به دنبال در معده و یا باسن خود را در حالی که تعجب کنید که چگونه شما لباس در وهله اول. برو به یک اندازه به مطمئن شوید که شما در حال گرفتن مناسب مناسب است. به طور مشابه به اندازه اگر شما در حال شنا کردن در لباس و تلاش برای آن را نگه دارید تا.
اگر شما انتخاب می کنید بی تسمه لباس برای یک عروسی و یا پذیرش، یک قانون سخت و سریع برای زن هر اندازه وجود دارد. اطمینان حاصل کنید که هیچ پوست حلق آویز بر روی لباس و یا تشکیل یک بالش در بالای لباس وجود دارد. سینه بند شما باید لباس مناسب، بدون ریختن بیش از بازوی منطقه گودال باید نمد از پوست حلق آویز کردن نیست، و پشت لباس نیز باید "بازگشت چربی" حلق آویز بر بالای لباس.
اگر شما انتخاب می کنید به علاوه حجم لباس های روز مبادا و یا روزی خاص با تسمه، مطمئن شوید که زیر خود را به عنوان سینه بند نشان نمی دهد تسمه در کنار. هیچ لباس زیر باید نشان دادن ندارند. بنابراین، انتخاب سینه بند بی تسمه نشاط بخشی ممکن است منظور از روز!
انتخاب رنگ جامد است که نمی خواهد از سبک خیلی زود. یک بار دیگر، رنگی، لباس خوب اتصالات را می توان دوباره و دوباره با لوازم جانبی و کفش جدید به توابع مختلف استفاده می شود. جمع آوری روسری، capes و shrugs به شما از طریق هر فصل ادامه می دهند.
این ممکن است یک ایده خوب است که پالت رنگ خود را حرفه ای انجام می شود. این کمک می کند تا به منظور تعیین اگر شما در فصل زمستان، تابستان، پاییز یا بهار و رنگ و سایه به شما تملق گفتن بهترین. به عنوان مثال، یک پالت زمستان به نظر می رسد بهترین راه حل در عمیق کبود، بنفش و نقره با رنگ سیاه. با این حال به نظر می آیند نیم مرده در نارنجی، سبز و یا بیشتر بژ سایه. این رنگ نگاه بهترین در پالت سقوط است. تابستان خوش شانس می شود قادر به پوشیدن pinks رنگ پریده و بلوز است. این امر می تواند یک سرمایه گذاری بزرگ به پالت خود را انجام داده و چرخ رنگ را با شما در زمانی که شما به علاوه اندازه لباس خود را به روز مبادا و یا روزی خاص خرید.




Plus Size Dresses For Special Occasions
Plus Size Dresses For Special Occasions
Plus Size Dresses For Special Occasions
Plus Size Dresses For Special Occasions

0 نظرات:

ارسال یک نظر

 
Fashion Trend © 2011 | All Rights Reserved | About | Privacy Policy | Contact | Sitemap