۱۳۹۲ فروردین ۱۵, پنجشنبه

خواننده پاپ مشهور لبنانی مادلین مطر- Famous Lebanese Pop Singer Madeleine Matar

مادلین مطر نیز به عنوان میشل مادلین مطر خواننده پاپ لبنان معروف ترین و زیبا ترین می دانم. او در تاریخ 12th از مارس 1972 متولد شد. او کار خود را به عنوان یک جمعیت گرمتر برای بسیار ستایش خواننده Wadih ال صافی آغاز شده است.دومی به او ارائه شده است در حالی که بر روی صحنه در یک کنسرت در لندن است. سپس او را در تلویزیون نشان می دهد استعداد KAAS ال Nojoum در LBC، جایی که او Jomhour KAAS ال (جایزه عمومی) در سال 1998 اهدا شد، صورت گرفت.

به مدت چهار سال، مادلین مطر، آواز شرقی در هنرستان موسیقی تحصیل کرد. پس از پالایش صدا و تسلط بر مهارت های لازم برای ارائه تفسیرهای خوب، مادلین به اندازه کافی خوش شانس به همکاری مروان خوری با استعداد، که به او برخی از بهترین تعداد بازدید ها خود را تا به امروز بود. ترانه های او به مادلین عطر و طعم منحصر به فرد است که در صنعت شلوغ مورد نیاز بود.

خیلی زود او به اجرای کنسرت در سراسر جهان از جمله پاریس، لندن، اسپانیا، امارات متحده عربی، بحرین، و البته لبنان بومی خود است.

در سال 2001 مادلین امضاء قرارداد با موسیقی غول روتانا، که اولین آلبوم خود را تحت عنوان Raydah (من او را می خواهم). روتانا تولید کلیپ های ویدئویی خود را 3، لا جمال ال Shokr، LIL بله Aashka و Rayadah، که همه توسط سعید ال Marouk کارگردانی شد.

در سال 2003 مادلین مطر آلبوم دوم خود را به به عنوان علا بالی Hawak. اگر هر فرصتی، اولین آلبوم خود را نداشتم "T آن را به چند مکان از راه دور در جهان عرب، هیچ کس دیگر می تواند حضور مادلین به عنوان ترانه آلبوم چشم پوشی می کنند. علا بالی Hawak، تصنیف الکترونیکی نرم، در صدر تمام نمودارها و در حلقه در اکثر آی پاد اجرا شد. علا بالی Hawak مادلین چه Ayshalak به الیسا آهنگ طلسم! در این ویدئو این آهنگ در ماربلا سپری اسپانیا به ضرب گلوله کشته شد، نیز تحت جهت ال Marouk گفت.


Madeleine Matar Picture
Beautiful Pictures of Madeleine Matar
Hot Madeleine Matar
Madeleine Matar Bio
Madeleine Matar Jeans
Madeleine Matar
Madeleine Matar Shots
Beautiful Madeleine Matar Photo
Cute Madeleine Matar
Madeleine Matar Photo
Best Madeleine Matar Photo
Singer Madeleine Matar
Cute Photo of Madeleine Matar
Lebanese Madeleine Matar


0 نظرات:

ارسال یک نظر

 
Fashion Trend © 2011 | All Rights Reserved | About | Privacy Policy | Contact | Sitemap