۱۳۹۲ فروردین ۱۵, پنجشنبه

ضبط هنرمند لبنانی، نوازنده، ترانه سرا، رقصنده و سرگرم کننده مایا Nehme

مایا احمد Nehme (متولد دسامبر 1987)، بهتر است به عنوان مایا Nehme شناخته می شود، ضبط لبنان هنرمند، نوازنده، ترانه سرا، رقصنده، و سرگرم کننده است. در صور، لبنان متولد شده، ورود مایا را به دنیای موسیقی پاپ به عنوان یک شرکت کننده در نسخه های عربی به طور گسترده ای محبوب و واقعیت برنامه تلویزیونی استار آکادمی در سال 2006 آمد. مایا برای توانایی های خود را به عنوان یک خواننده در تاریخ نشان می دهد و همچنین به عنوان یک رقصنده اعتبار شد.

مایا منتشر شده در سال 2009، او اولین تک "War'a Bayda و توسط ولید مسیح مرتب تولید شده، که airplay تلویزیونی عظیم را دیدم. در همان سال، او با آل مسیح شرکت تولید فرآورده های موج نو امضا خواهد شد و انتشار اولین آلبوم خود را به عنوان بخشی از برچسب، و منتشر Michta2 آهنگ جدید الکترو پاپ شماره 1 بر روی ایستگاه های رادیویی عربی (فلوچارت) است.

علاوه بر زندگی حرفه ای خود را به عنوان یک هنرمند ضبط، مایا رقصنده به دست آورد. عامل مدرسه رقص خود، مایا اغلب در مسابقات رقص در سراسر جهان رقابت است و رقابت های مختلف به خصوص در رقص سالسا به دست آورد. مایا با فادی حلبی چرخ بزرگ را نشان می دهد رقص صندلی نیز انجام می شود، و پس از سفر در چندین کشور قبرس، لبنان، انگلستان، افتخار می کنند را به عنوان سفیران شادی و امید است.




Maya Nehme Picture
Hot Maya Nehme
Maya Nehme Pictures
Maya Nehme Photos
Maya Nehme Pics
Sexy Maya Nehme
Maya Nehme
Maya Nehme Lebanese Singer

0 نظرات:

ارسال یک نظر

 
Fashion Trend © 2011 | All Rights Reserved | About | Privacy Policy | Contact | Sitemap