۱۳۹۲ فروردین ۱۵, پنجشنبه

خواننده عراق و مدل Klodia هانا

Klodia هانا (كلوديا هنا) بهتر شناخته شده به عنوان Klodia یک خواننده و مدل عراق است. او در تاریخ 25 آوریل 1985 در بغداد، عراق متولد شده است. او در حال حاضر در قاهره زندگی می کند کار بر روی اولین آلبوم خود را بعد از انتشار اولین تک آهنگ خود را به گویش مصری، "Bandam Awy".

حرفه ای Klodia از طریق کار خود را در تئاتر کودکان که در آن او بر روی صحنه و در برنامه های کودکان در عراق کار می کرد آغاز کرد. او پس از آن به عنوان یک گوینده برای چندین اردن و کانال های عراق مشغول به کار شد. پس از آن، او وارد یک مراسم مجلل زیبایی و موفق به کسب عنوان "خانم خارج از کشور" در سوریه است. پس از آن بود که او در سن 14 سالگی برای شروع کار مدل سازی خود را. او به عنوان یک مدل برای چندین سال مشغول به کار شد. در سال 2006، او در مراسم مجلل دوشیزه جهان عرب که در شرم الشیخ مصر برگزار شد، شرکت کردند. او آن مسابقه را به عنوان "دوشیزه عراق" وارد شد و موفق به کسب عنوان "خانم عربی" است. او اولین مدل عراق برای به دست آوردن این عنوان است. پس از گرفتن عنوان، او را در آثار مختلف خیریه در سراسر بسیاری از کشورهای عربی شرکت کردند.

او پس از آن تصمیم گرفت به دنبال یک حرفه ای در موسیقی است. او در حال حاضر کار بر روی اولین آلبوم خود را که حاوی سرب او را تنها، "Bandam Awy" سونگ در گویش مصری است. او چهار تک آهنگ از این آلبوم، که همه در گویش عراق منتشر شد. این آهنگ "تاتی Touati"، "Tahdid"، "Ahbak" و "Tejafeny."

او تنها "Bandam Awy" یک موفقیت بزرگ در جهان عرب بود و موزیک ویدئو برای "Bandam Awy" برنده جایزه بهترین خواننده نوظهور اسکار ویدئو کلیپ بین المللی است.




0 نظرات:

ارسال یک نظر

 
Fashion Trend © 2011 | All Rights Reserved | About | Privacy Policy | Contact | Sitemap